Pozíció részletek

SAP Basis Operation Services adminisztrátor

Standszám:
A26
Informatikai 2-3 év tapasztalat angolnémet
Innovatív munkakörnyezet, változatos feladatkör
Az Audi Hungaria IT szervezetének szerves részét képezi az IT Shared Service terület. Megbízásaink konszernen belül érkeznek, vagyis ügyfeleinket nemzetközi szinten szolgáljuk ki, akár Németországtól Mexikóig. Shared Service területünkön közel 100 fős csapatunk több mint 20 különböző szolgáltatást nyújt a konszern több mint 50 telephelyére. Tevékenységi körünk az IT Security-tól SAP- illetve non-SAP alkalmazások üzemeltetésén át a SW-fejlesztés témakörig terjed.
Megbízóink szívesen dolgoznak velünk közösen meghatározott területeken, meghatározott szerepekkel.
Célunk, hogy ezen utat megerősítsük és tovább építsük! Ambiciózus terveink megvalósításához keresünk a jövőben új kollégákat számos érdekes, szakmai kihívással teli pozícióra!
Következő feladatok várnak Önre
 
SAP rendszer üzemeltetése és fejlesztése multinacionális konszernkörnyezetben, a legújabb technológiák (HW és SW) használatával
SAP rendszerek és adatbázisok adminisztrációja (monitorozás, problémakezelés, teljesítményoptimalizálás, rendszermásolások, javítócsomagok implementálása, rendszerinstallálás, upgrade)
Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival
Nemzetközi projektekben való részvétel
Készenlét nyújtása az üzemeltetés biztosításához irodai időn kívül, illetve éles rendszereken ünnepnapokon és vasárnapokon karbantartások végrehajtása
Folyamatos, az ismereteket naprakészen tartó tudásmenedzsment egy dinamikus és összetartó csapatban
 
Ön az ideális jelölt, ha
 
Egyetemi vagy főiskolai szakirányú végzettséggel rendelkezik
Középfokú angol vagy német nyelvtudása van (írásban és szóban, napi kapcsolat az ügyfelekkel)
Adatbázis adminisztrációs és/vagy alkalmazásszerver üzemeltetési ismeretekkel rendelkezik
Unix / Linux & Windows operációs rendszereket felhasználói szinten ismeri
MS Office alkalmazásokat is felhasználói szinten ismeri
Előnyök:
Angol és német nyelvtudás (írásban és szóban, napi kapcsolat az ügyfelekkel)
2-3 éves releváns IT tapasztalat
SAP Basis adminisztrációs ismeretek
SAP BO üzemeltetési tapasztalat
Java üzemeltetési tapasztalatok
Virtualizált IT szerver környezettel kapcsolatos ismeretek
Security (SSL, SSO, SNC) ismeret
Személyes tulajdonságok:
Ügyfélorientált szemléletmód
Kiváló problémafelismerő- és megoldó készség
Analitikus gondolkodás
Megbízhatóság, nagy stressztűrés
Kiváló kommunikáció készség
Önállóság, kezdeményezőkészség, rugalmasság
Hajlandóság készenlét ellátására / Hajlandóság munkavégzésre rendkívüli szolgáltatási időszakokban
Részletes magyar és német nyelvű szakmai önéletrajz csatolását kérjük a pályázati laphoz!
Jelentkezésedet várjuk az A26 standon!