Pozíció részletek

IT szolgáltatásfelelős, Client Design Operational Services (SSC)

Standszám:
A26
Informatikai 2-3 év tapasztalat angolnémet
Innovatív munkakörnyezet, változatos feladatkör
Az Audi Hungaria IT szervezetének szerves részét képezi az IT Shared Service Center (SSC) terület. Elsődlegesen az Audi AG megbízásából végzünk informatikai tevékenységeket, melyeket esetenként kiegészíthetnek a VW Konszern telephelyei vagy más márkacsoportok által megfogalmazott szolgáltatási megbízások is. Az első szerviz 2006-os indulása óta a terület jelentősége egyre nőtt: napjainkban körülbelül 70 fős csapatunk több mint 20 különböző szolgáltatást nyújt a konszern több mint 50 telephelyére. Tevékenységi körünk az IT Security-től SAP- illetve egyéb termelési alkalmazások üzemeltetésén át az IT4IT témakörig terjed.
Megbízóink szívesen dolgoznak velünk közösen meghatározott területeken, meghatározott szerepekkel. Célunk, hogy ezen utat megerősítsük és tovább építsük! Ambiciózus terveink megvalósításához keresünk új kollégákat számos érdekes, szakmai kihívással teli pozícióra!
A területről készített bemutatkozó videó itt elérhető: https://youtu.be/Mhcn8_vh6uE
Következő feladatok várnak Önre
 
Az Audi kliens menedzsment folyamataihoz illesztett MEMCM (SCCM) riportok tervezése, megvalósítása, optimalizációja és üzemeltetése
Támogatás nyújtása MEMCM-et (SCCM) üzemeltető szakterületeknek
Meglévő rendszerkomponensek rendszeres adminisztrálása
A napi üzemeltetési feladatokban való részvétel
A megállapodott ügyfélkövetelmények teljesítésének biztosítása
IT Szolgáltatásprojektek támogatása, megoldások átvétele üzemeltetésre
Rendszereket érintő változtatások végrehajtásának aktív támogatása
Kapcsolattartás a megbízóval, ügyfelekkel és a szolgáltatásban résztvevő partnerekkel
IT szolgáltatással kapcsolatos szolgálati utak
 
Ön az ideális jelölt, ha
 
Egyetemi vagy főiskolai informatikai végzettséggel vagy egyetemi, főiskolai műszaki végzettséggel és gyakorlati IT tudással rendelkezik
2-3 év tapasztalata van MEMCM (SCCM) alapú kliensmenedzsment területen
Kommunikációs szintű német és/vagy angol nyelvtudással rendelkezik (írásban és szóban, napi kapcsolattartás az ügyfelekkel)
MS-SQL/T-SQL tapasztalata van (adatbázis menedzsment, lekérdezések)
Microsoft Active Directory (AD) / Azure AD alapos ismeretével rendelkezik
Ismeri a PowerShell szkriptnyelvet
Windows Server Administration ismerettel rendelkezik
Előnyt jelent:
Microsoft SQL Server Reporting Services ismerete
IT jegykezelő rendszerek ismerete (Service Center)
Hálózati ismeretek
ITIL módszertan ismerete
Személyes tulajdonságok:
Kiváló logikai készség
Ügyfélorientált szemléletmód
Problémafelismerő és -megoldó készség
Megbízhatóság, stressztűrés, terhelhetőség
Rugalmasság
Intuitív munkavégzés, rendszerszemlélet
Képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre
Analitikus gondolkodásmód, kezdeményező készség
Jelentkezésedet várjuk az A26 standon!